Legendinė „Lambretta” sugrįžta kaip modernus elektrinis motoroleris

Lambretta

„Lambretta LD” prezidentas Walteris Schaffranas subūrė specialią dizainerių komandą sudėtingai užduočiai atlikti. Jiems buvo pavesta sukurti naują „seną” elektrinės „Elettra” motorolerio versijos dizainą. Užduotį apsunkino tai, kad ši modifikacija pasirodė prieš kelerius metus, o „Piaggio” dizaineriai jau atkūrė legendinės transporto priemonės dizainą. Tačiau „Lambretta” vadovybė manė, kad tobulumui ribų nėra, todėl būtina sukurti dar geresnį – variantą, kuris bus dar panašesnis į senovinį.

Praėjusio amžiaus viduryje Vespa ir Lambretta motoroleriai sulaukė neregėto populiarumo Europoje, jie pagrįstai laikomi vienu iš to meto simbolių. Naujajame amžiuje motoroleriai buvo pertvarkyti į elektrinius, o tai turėjo įtakos jų dizainui ir išvaizdai. Tačiau nemaža dalis klientų pirkdami šį gaminį vadovaujasi nostalgija, todėl siekiant sėkmingų naujojo gaminio pardavimų buvo nuspręsta jį maksimaliai stilizuoti „pagal senąjį”.

Lambretta

„Elettra” sukonstruota ant plieninio rėmo, ant kurio sumontuota lieto aliuminio važiuoklė su įtraukiama galine dalimi. Dėl to iš galo galima lengvai pasiekti akumuliatoriaus skyrių ir elektroniką. LFP 4,6 kW⋅h akumuliatorius yra neišimamas, jo talpa – 100 km, tačiau įkrauti jį užtrunka tik 35 minutes.

Naujajame dizaine yra 12 colių ratlankiai, priekinė pakaba su dvigubais svyruokliais ir galinis viengubas amortizatorius, kuris jungiasi su aliumininiu svyruokliu. Aukštis per sėdynę – 780 mm. Motoroleris turi medines „ištraukiamas” stabdžių svirtis, dvigubus LED priekinius žibintus ir bagažinę, kurioje telpa motociklininko šalmas. Pranešama, kad atnaujinto dizaino motoroleriai bus pradėti gaminti labai greitai, tačiau laikas nenurodomas.

Lambretta

Komentarai