
Skraidyti sraigtasparniu yra nepaprastai sunku, todėl pilotai, galintys atlikti sudėtingas figūras skrydžio metu, paprastai yra aukščiausios klasės profesionalai. Tačiau net ir jie yra bejėgiai, jei staiga sugenda sraigtasparnio variklis.
2016 m. Kalifornijoje įkurta bendrovė „Skyryse” kitais metais yra pasirengusi pristatyti serijinį sraigtasparnį su supaprastinta valdymo sistema, kuriame bus įdiegta pirmoji pasaulyje saugos funkcija, pagrįsta robotizuota autorotacija avarinio nusileidimo metu.

Pavyzdžiui, autorotacija – tai sraigtasparnio pagrindinio rotoriaus sukimasis dėl įeinančio oro srauto, kuris sukuria pakankamą keliamąją jėgą planavimui ir tūpimui. Iš tikrųjų tai yra paskutinė piloto galimybė išgelbėti save ir mašiną sugedus varikliui.
Liepos mėn. bandymų pilotai Jasonas Traskas ir Elliotas Seguinas sėkmingai išbandė „Skyryse” autorotacijos sistemą sraigtasparnyje „Robinson R66”. Ji aptinka variklio gedimą ir iš karto – daug greičiau nei pilotas – įjungia autorotacijos režimą. Jau leidžiantis ji palaiko didelį sraigto greitį. Pasiekus sklendimo trajektoriją (nusileidimo trajektoriją), pilotui belieka pasirinkti nusileidimo vietą.