Verslo planas: EkoVažinė
I. Įvadas
EkoVažinė yra socialiai atsakinga verslo įmonė, kuri siūlo transporto paslaugas naudojant tik švarios energijos šaltinius. Mūsų tikslas yra pakeisti tradicinį, teršiantį transporto sektorių į ekologišką ir tvarią alternatyvą. Šiame verslo plane pateiksime mūsų verslo idėją, paslaugas, rinkos analizę, marketingo strategiją ir finansinį prognozavimą.
II. Verslo idėja
EkoVažinė teikia transporto paslaugas naudojant tik elektros energiją arba kitas švarias energijos formas. Mūsų klientai gali pasinaudoti mūsų nuomos paslaugomis arba užsisakyti transportą iš anksto. Siekiame suteikti svarbą klientų patogumui, paslaugos kokybei ir ekologiniam atsakomybės jausmui.
III. Paslaugos
1) Elektrinių automobilių nuomos paslaugos - klientams, kurie nori pasinaudoti švariomis transporto priemonėmis, bet neturi savo elektrinio automobilio, galime pasiūlyti transporto nuomos paslaugas valandomis arba dienomis.
2) Užsakytas transportas – klientai gali iš anksto užsisakyti transportą iš taško A į tašką B ir mes pasirūpinsime, kad transportas būtų vykdomas naudojant tik švarias energijos formas.
IV. Rinkos analizė
1) Tikslinė rinka - mūsų tikslinė rinka yra aplinkos sąmoningi klientai, kurie vertina ekologiją ir nori prisidėti prie tvariojo transporto plėtros. Taip pat siekiame pritraukti klientus iš verslo sektoriaus, kurie nori sumažinti transporto išlaidas ir padidinti savo ekologinį pėdsaką.
2) Rinkos dydis – Elektrinių transporto priemonių rinka nuolat auga ir tikimės, kad ši tendencija ir toliau tęsis ateityje. Taip pat pastebime didėjantį klientų susidomėjimą švariomis energijos formomis ir aplinkos apsauga.
3) Konkurencija - dabar yra kelios bendrovės, kurios teikia švarios energijos transporto paslaugas, tačiau ryškus poreikis leidžia manyti, kad rinkos dalis yra pakankamai didelės, kad galėtume įsigyti savo vietą rinkoje.
V. Marketingo strategija
1) Prekybos pavadinimas ir logotipas – sieksime kurti prekybos pavadinimą ir logotipą, kurie atspindėtų švarią transporto idėją ir būtų lengvai atpažįstami.
2) Internetinė buveinė – kurti tinklalapį, kuriame būtų pateikta visa mūsų paslaugų informacija, užsakymų sistema bei galimybė užsisakyti transportą tiesiogiai.
3) Socialinio tinklo reklama - aktyviai naudoti socialinius tinklus, kad pasiektume tikslinę auditoriją ir reklamuotume savo paslaugas.
4) Bendradarbiavimas su aplinkos organizacijomis – siekiant pritraukti daugiau aplinkos sąmoningų klientų, planuojame bendradarbiauti su aplinkos organizacijomis ir dalyvauti bei rėmti įvairias ekologines akcijas.
VI. Finansinis prognozavimas
1) Pradinė investicija – įsigyti elektromobilius, įdiegti įkrovimo stotis, sukurti internetinės buveinės, reklamos ir marketingo išlaidos.
2) Pajamų šaltiniai - pajamos bus gaunamos iš elektrinių transporto priemonių nuomos paslaugų, užsakytų transporto paslaugų ir galbūt kai kurių reklamos partnerystės susitarimų su aplinkos organizacijomis.
3) Pelno prognozė – pelną prognozuojame pagal nuomos paslaugų ir užsakytų transporto paslaugų pardavimus, taip pat remdamiesi rinkos tendencijomis ir konkurencijos analize.
VII. Išvados
EkoVažinė yra socialiai atsakinga įmonė, kuri sieks pakeisti tradicinį, teršiantį transporto sektorių į švarų ir tvarų modelį. Mes teiksime klientams švarias transporto paslaugas naudojant tik švarias energijos formas. Tikimės gauti sėkmę pritraukdami aplinkos sąmoningus klientus ir bendradarbiaudami su aplinkos organizacijomis. Nustatytame rinkos dydyje ir konkurencijos sąlygomis matome galimybę sėkmei.