Grožio dovanų paslaugų krepšeliai yra specialus verslo modelis, kuris siūlo klientams išrinktus grožio produktus ir priedus sudėti į elegantiškus krepšelius arba dėžutes, kurios yra pasiruošusios būti dovanomis. Ši paslauga yra populiarėjanti ir turi didelį potencialą sėkmingai veikti rinkoje, nes siūlo klientams unikalią, asmeninę ir rūpestingą dovaną.
1. Verslo idėja:
- Siūlyti grožio dovanų paslaugų krepšelius, kuriuose klientai gali rasti įvairius grožio produktus ir priedus.
– Pateikti asmeniškai suderintas dovanų idėjas pagal klientų poreikius ir pageidavimus.
– Užtikrinti, kad kiekvienas krepšelis būtų estetiškai patrauklus ir kokybiškas.
– Suprasti rinkos tendencijas ir atitinkamai prisitaikyti.
2. Pirkėjai:
– Mūsų pagrindinis tikslinės rinkos segmentas yra moterys 25-45 metų amžiaus, kurios domisi grožio produktų ir priedų pasirinkimu.
– Taip pat galime pasiekti kūrybingas merginas-situotadores, kurios išsiskiria estetiškumu ir grožio produktais.
3. Konkurentai:
– Rinkoje yra keletas konkurentų, kurie siūlo panašias paslaugas.
– Mes siūlome išsiskirti kokybės ir dizaino aspektais, stengdamiesi užtikrinti, kad mūsų krepšeliai būtų ypatingi ir išskirtiniai.
4. Prekių tiekimas:
– Bendradarbiausime su įvairiais grožio produktų tiekėjais, kad užtikrintume įvairius produktus krepšeliams.
– Stengsimės pasirinkti tik aukštos kokybės ir populiarius grožio produktus.
– Taip pat sukūrėme ryšį su vietiniais dizaineriais, kad galėtume įtraukti įvairius rankų darbo aksesuarus ir papuošalus.
5. Verslo modelis:
a) Produktų pasirinkimas:
– Klientai gali pasirinkti iš anksto suderintų krepšelių, kurie jau yra paruošti.
– Taip pat klientai gali pasirinkti sukurti asmeniškai priderintą krepšelį, kuriame bus tik jų parinkti produktai.
b) Pardavimo strategija:
– Mūsų pagrindinė pardavimo strategija bus internetinė parduotuvė.
- Taip pat sieksime partnerystės su vietinėmis grožio salonais arba parduotuvėmis, kad galėtume pasiekti daugiau klientų.
c) Marketingo strategija:
– Akcentuosime grožio krepšelių unikalumą, kokybę ir eleganciją.
– Naudosime socialinius tinklus, internetinę reklamą ir influencer’ius, kad maksimaliai pasiektume savo tikslinę auditoriją.
- Organizuosime grožio renginius, kur galėtume pristatyti savo produktus ir paslaugas klientams.
6. Finansinės prognozės:
– Atlikome išsamias rinkos analizes ir prognozes, remiantis kūrybiškumo ir grožio pramonės tendencijomis.
– Skaičiavome, kad per pirmus metus turėtume pasiekti 5000 pardavimų.
– Laiškai vidutinė pardavimo kaina - 50 EUR.
– Paskaičiavome, kad per pirmus metus pajamos siektų 250 000 EUR.
– Taip pat atsižvelgiame į išlaidas, tarp jų produktų tiekimo išlaidos, dizaino ir marketingo išlaidos.
- Tikime, kad pasiekę stabilią pardavimų tendenciją ir įtvirtinę vardą rinkoje, pelnas didės.
7. Pletros galimybės:
– Jei verslas bus sėkmingas, galima plėsti paslaugas, įtraukiant papildomus produktus ir pasirinkimus.
- Taip pat galima plėsti į kelias kitas šalis ar miestus.