I. Įvadas
„PaprastasMaistas+” yra naujas verslo projektas, kurio tikslas yra pasiūlyti klientams paprastus, sveikus ir skanius maisto produktus. Mūsų verslas bus orientuotas į užimtus žmones, kurie neturi galimybės savarankiškai pasiruošti sveikam maistui. Planuojame atsirinkti aukščiausios kokybės ingredientus ir juos derinti taip, kad klientai galėtų greitai ir patogiai mėgautis sveiku maistu.
II. Rinkos analizė
1. Rinkos apibrėžimas
Šiandien vis daugiau žmonių siekia sveikesnio gyvenimo būdo ir rūpinasi savo sveikata. Tačiau užimti žmonės dažnai neturi pakankamai laiko ruošti sveiko maisto. Tai sukuria paklausą po šviežių ir sveikų maisto produktų, kurie būtų lengvai ir greitai pasiekiami. Taigi, mūsų verslas bus orientuotas į šią rinką.
2. Konkurentai
Šiuo metu klientai turi pasirinkimą tarp kelionių į restoranus, užsakymų iš namų pristatymo paslaugų arba pasiruošimo patiems maisto produktams. Tačiau mūsų konkurencinė pranašuma bus tai, kad mes pasiūlysime specialiai sukurtus ir apdorotus maisto produktus, kurie yra greiti, patogūs ir sveiki.
3. Tikslinė rinka
Mūsų tikslinė rinka bus užimti žmonės, kurie vertina sveiką mitybą, tačiau neturi pakankamai laiko ruošti patiekalams. Tai gali būti tiek darbuotojai, tiek studentai, tiek tėvai, kurie negali ar nenori gaišti laiko virtuvėje.
III. Verslo modelis
1. Prekių ir paslaugų aprašymas:
– Bus pasiūlyti rūšiuoti ir paruošti maisto produktai, tokie kaip riešutų sviestas, humusas, padažai, salotos ir kt.
– Mūsų klientams bus galima užsisakyti produktus internetu arba atvykti į mūsų fizinę parduotuvę.
– Mes taip pat planuojame bendradarbiauti su vietiniais restoranais ir parduoti mūsų produktus jų meniuose.
2. Verslo struktūra:
– Mūsų komanda susidarys iš produktų kūrėjų, šefų, logistikos specialistų ir pardavimų komandos.
– Turėsime gamybos laboratoriją, kurioje bus kuriami ir gaminami produktai.
– Taip pat turėsime tiekimo grandinę, kuri užtikrins greitą produktų pristatymą mūsų klientams.
3. Rizikos ir galimybės:
– Viena iš rizikų yra konkurencija. Kadangi šis rinkos segmentas vis dar kuriamas, gali pasitaikyti konkurentų, kurie pasiūlys panašias paslaugas. Tačiau mūsų kaip naujos įmonės konkurencinis pranašumas bus tai, kad pasiūlysime unikalų produktų asortimentą ir atkreipsime dėmesį į produktų kokybę.
– Galimybės yra tai, kad vis daugiau žmonių darosi informuoti apie sveiką mitybą ir nori pasirinkti sveikesnį maistą. Taip pat, mūsų partnerystė su vietiniais restoranais padidins mūsų matomumą ir pasiekiamumą rinkoje.
IV. Marketingo strategija
1. Prekių ir paslaugų kainodara:
- Kainos bus nustatomos pagal konkurentų kainodarą ir mažesnis kainas, kad pritrauktume klientus.
– Pakankamai pelno per mažas tiekimo grandines ir maisto produktus gaminančias laboratorijas.
2. Pardavimų ir rinkodaros strategijos:
– Skelbti savo produktus internete, socialiniuose tinkluose ir per vietinę spaudą.
– Bendradarbiauti su vietiniais restoranais, kad pasiektume didesnę auditoriją.
– Siūlyti nuolaidas ir specialius pasiūlymus tam, kad pritrauktume naujus klientus ir išlaikytume esamus.
3. Rinkodaros tikslai:
– Pristatyti mūsų verslą ir produktus įvairioms tikslinėms grupėms.
– Padidinti savo matomumą ir žinomumą rinkoje.
– Užsitikrinti pakankamai didelį klientų srautą, kad pasiektume pelningumą.
V. Finansinė analizė
1. Pradinės investicijos:
– Įrangos (gamybos laboratorija, produktų saugykla ir įrengimai) - 50 000 EUR
– Marketingo ir reklamos išlaidos – 20 000 EUR
– Darbuotojų mokymas ir atlyginimai – 30 000 EUR
– Bendros pradinės investicijos – 100 000 EUR
2. Pelną ir nuostolius:
– Prognozuojamas pelnas per pirmuosius metus – 150 000 EUR
– Prognozuojami nuostoliai per pirmuosius metus – 50 000 EUR
– Pelno marža – apie 20%
3. Grąža į investiciją:
– Tikimes, kad investicija bus grąžinta per 3-4 metus.
IV. Išvada
„PaprastasMaistas+” yra verslas, orientuotas į užimtus žmones, norinčius naudotis sveikų, paruoštų maisto produktų paslaugomis. Mūsų tikslas yra pasiūlyti klientams paprastą, sveiką ir skanų maistą, kuris yra lengvai pasiekiamas ir greitai paruošiamas. Su tinkama rinkodaros strategija ir tinkamai nustatytomis kainomis tikimės pritraukti ir išlaikyti pakankamai didelį klientų srautą. Finansinė analizė rodo, kad projektas turi potencialo tapti pelningu ir grąžinti investiciją per 3-4 metus.