1. Įvadas
EkoKurjeris yra tvarias pristatymo paslaugas teikiantis verslas, kuris siekia sumažinti neigiamą aplinkos poveikį pristatymo procese. Mūsų tikslas yra pasiūlyti ekologiškas ir efektyvias pristatymo paslaugas Lietuvoje.
2. Rinkos analizė
Lietuvoje yra didelė paklausa tvarios pristatymo paslaugomis. Visuomenė vis labiau suvokia aplinkos išsaugojimo svarbą, todėl daugelis žmonių renkasi prekių pristatymo būdus, kurie yra mažiau kenksmingi aplinkai. Rimti konkurentai šiuo metu nesiūlo tokio tipo paslaugų, todėl EkoKurjeris turi puikias galimybes tapti lydere tvarioje pristatymo rinkoje Lietuvoje.
3. Paslaugų aprašymas
EkoKurjeris siūlo puikiai organizuotas pristatymo paslaugas, kuriomis siekiama sumažinti aplinkos taršą. Mūsų pristatymo paslaugos yra vykdomos naudojant ekologiškas transporto priemones, tokias kaip elektriniai automobiliai arba dviratiniai kurjeriai. Taip pat jie optimaliai planuojami, kad būtų sumažintas atstumas ir laikas, kuriuos sunkvežimiai ir automobiliai praleidžia keliuose. Šie kriterijai padeda sumažinti sąnaudas ir anglies dvideginio išmetimą, taip pat efektyviai pasiekti klientus.
4. Targeto rinkos analizė
EkoKurjerio paslaugos tinka visiems vartotojų sektoriams, kurie siekia tvarumo ir nors kiek rūpinasi aplinka. Ypač didelę paklausą tikimės iš e-parduotuvių ir mažųjų verslo įmonių.
5. Konkurencinė analizė
EkoKurjeris susiduria su tam tikra konkurencija iš tradicinių kurjerių paslaugų teikėjų, tačiau šie operatoriai neturi konkrečių tvarumo programų arba nesiūlo ekologiškų pristatymo paslaugų. Taip pat konkuruojame su įprastais pristatymo būdais, tokius kaip asmeninės automobilių kelionės.
6. Marketingo strategija
EkoKurjerio marketingo strategija bus orientuota į tvarumo ir aplinkos priežiūros pranešimą. Ketiname naudoti socialinius tinklus, pateikti informaciją apie mus ir mūsų paslaugas, taip pat skatinti vartotojus pasirinkti tvarius pristatymo būdus.
7. Finansinė analizė
EkoKurjerio finansinės analizės tikslas yra įvertinti įmonės pajamas ir išlaidas bei sumažinti pristatymo paslaugų kainas. Būtina įvertinti investicijas elektriniams automobiliams, transportavimo bei logistikos išlaidas, darbuotojų atlyginimus ir reklamą. Finansinės analizės metu taip pat bus įvertinta įmonės pelningumas ir siekiama didinti efektyvumą.
8. Išvados
EkoKurjeris siekia būti lydere pristatymo rinkoje Lietuvoje, teikiant tvarias ir aplinką tausojančias paslaugas. Matome didelį verslo potencialą, nes vis daugiau vartotojų rūpinasi aplinka ir ieško aplinkai draugiškų paslaugų. Tikimės, kad mus pasirinks tie, kam rūpi aplinkos būsena ir siekia palaikyti tvarų gyvenimo būdą.