X generalinis direktorius: prekės ženklo keitimas leido mums atsikratyti Twitter palikimo

Nuo birželio mėnesio X, anksčiau žinomo kaip Twitter, vadovauja Linda Yaccarino, kurią socialinio tinklo savininkas Elonas Muskas pasitelkė siekdamas sustiprinti ryšius su reklamuotojais. Anot L. Yaccarino, atsisakyti ankstesnio platformos pavadinimo buvo pirminis E. Musko ketinimas, kuriuo galiausiai siekiama padėti atsikratyti Twitter palikimo naštos.

X generalinis direktorius: prekės ženklo keitimas leido mums atsikratyti twitter palikimo

Linda Iaccarino pasidalijo savo mintimis šia tema interviu su CNBC. Ilon jau labai seniai kalba apie X – programėlę viskam. Net kai paskelbėme apie mano perėjimą į bendrovę, prisijungiau prie bendrovės, kad kartu su Ilonu dirbčiau siekdama Twitter paversti X, – aiškino bendrovės generalinė direktorė. Ji pridūrė, kad daug kas pasikeitė nuo tada, kai Ilonas Muskas praėjusių metų spalį įsigijo Twitter. Pasak jos, dabar šioje platformoje galima tiesiog gyventi, žiūrėti ilgus vaizdo įrašus ir skaityti ilgus tekstus. Netrukus X naudotojai galės skambinti vaizdo skambučiais nenurodydami savo telefono numerio. Ateityje X planuoja įdiegti pinigų pervedimo tarp naudotojų ir turinio kūrėjų funkciją.

„Pervadinimas iš tikrųjų reiškė išsilaisvinimą iš „Twitter”, kuris leido mums dar labiau nutolti nuo paveldėto požiūrio ir mąstysenos… Dabar tai pakeis naudotojų pramogų ir bendravimo vienoje platformoje būdą”, – apibendrino X generalinis direktorius. Pasilikdami Twitter pavadinimą, šio socialinio tinklo savininkai galėjo įgyvendinti tik laipsniškus pokyčius žmonių sąmonėje, o to nepakako atsižvelgiant į pertvarkos mastą.

Linda Iaccarino pridūrė, kad vadovaujant Ilonui Muskui vadovai turi pakankamai autonomijos. Jis yra atsakingas už prekės ženklo keitimą ir darbą su būsimomis pertvarkomis, o ant jos pečių gula visa kita – operatyvinis įmonės valdymas, sutartys, teisės, pardavimai ir finansai. Moderavimo ir saugumo komanda dabar yra geresnės būklės nei tada, kai Twitter buvo viešoji įmonė. Taip pat grįžta reklamuotojų pasitikėjimas. Jos teigimu, priemonės, kurių ėmėsi dabartinė X vadovybė, padeda užtikrinti klientus, kad jų reklamos nebus rodomos šalia potencialiai „toksiško” turinio.

X įmonėje dirba 1 500 darbuotojų, o prieš Ilonui Muskui įsigyjant įmonę jų buvo 8 000. Lindos Iaccarino teigimu, sumažinti darbuotojų skaičių reikėjo siekiant sutaupyti lėšų. Konkurencinę grėsmę, kurią kelia Threads, X vadovė vertina kaip vidutinę, nes Marko Zuckerbergo platforma dar nepradėjo aktyviai pritraukti reklamuotojų. Netgi plačiai aptarinėjamą jo ir Ilono Musko kovą, jei ji apskritai įvyks, pasak vadovo, X galėtų išnaudoti kaip galimybę reklamai.

Komentarai