Kaip pažymi Bloomberg, Kalifornijos komunalinių paslaugų komisija balsų dauguma pritarė San Francisko teritorijos, kurioje teikiamos Waymo ir Cruise bepiločių taksi paslaugos, kurias propaguoja atitinkamai Alphabet/Google ir General Motors, plėtrai. Bepiločiams taksi prototipams leidžiama važiuoti be vairuotojo už vairo ir imti mokestį iš klientų už važiavimą, o paslauga dabar apims platesnę San Francisko teritoriją.

Waymo jau eksploatuoja apie 200 bepiločių taksi automobilių šiaurės Kalifornijoje. Trys šimtai Cruise automobilių paskirstyti trijuose JAV miestuose: San Franciske, Ostine ir Finikse. Vidutiniškai jie kartu atlieka 1000 kelionių su keleiviais. Kol kas, norėdami naudotis tokių taksi automobilių paslaugomis, klientai turi praeiti tam tikrą atrankos procesą ir laukti savo eilės.
Per viešąjį svarstymą prieš patvirtinant paslaugos geografiją San Franciske kai kurie gyventojai išreiškė viltį, kad automatizuoti taksi automobiliai neignoruos neįgaliųjų ar kitų piliečių grupių, kurias dažnai diskriminuoja „gyvieji” vairuotojai, užsakymų. Kiti sprendimo šalininkai teigė, kad automatizuotų transporto priemonių paplitimas San Francisko gatvėse padidins pervežimų saugumą, nes automatika nepažeis kelių eismo taisyklių, kaip tai daro prie vairo sėdintys žmonės.
Buvo ir šios iniciatyvos priešininkų. Jie išreiškė abejonių dėl automatiškai valdomų transporto priemonių saugumo, o kiti klausymų dalyviai išreiškė susirūpinimą dėl automatizavimo poveikio darbo rinkai. Pasak technologinės pažangos priešininkų, taksi vairuotojai ir kurjeriai gali netekti darbo. JAV yra apie 3,5 mln. sunkvežimių vairuotojų, ir jie su nerimu stebi naujienas apie sunkvežimių veiklos automatizavimą.
Naujosios bepiločio keleivinio transporto veiklos San Francisko teritorijoje taisyklės panaikina apribojimus tiek dėl rajonų, tiek dėl komercinių paslaugų teikimo laiko. Visame mieste Waymo ir Cruise bepiločiams taksi automobiliams leidžiama vežti keleivius ir imti iš jų mokestį 24 valandas per parą, septynias dienas per savaitę. Taip pat panaikinami oro sąlygų apribojimai, kurie anksčiau neleido automatizuotiems taksi automobiliams vežti keleivių gausių kritulių metu ir esant ribotam matomumui.