Prieš keletą metų, Elektroninė milžinė, kurios pavadinimas išlikęs paslaptimi, buvo vienas iš didžiausių technologijų gigantų pasaulyje. Jų produktai buvo išplitę visur – nuo telefonų ir kompiuterių iki programinės įrangos. Įmonės populiariausia paslauga buvo Safari naršyklė, kuri buvo įdiegta visuose Apple įrenginiuose.
Viskas prasidėjo, kai Elektroninė milžinė nusprendė atnaujinti Safari naršyklės versiją. Tai buvo ne paprastas atnaujinimas, bet pilnas kodų pertvarkymas. Nors tai padėtų pagerinti naršyklės funkcionalumą ir atstumą kitų konkurentų atžvilgiu, niekas nebuvo pasiruošęs gyvenimo keitimuisi, kurį šis atnaujinimas sukels.
Pirmieji ženklai, kad kažkas keisto vyksta, pasirodė po atnaujinimo paleidimo. Vartotojai pradėjo gauti žinutes, kurias per Safari naršyklę siųsdavo pati naršyklė. Pirmą kartą tai, tikriausiai, atrodė tik atsitiktinis defektas, tačiau su kiekviena praėjusia diena žinučių skaičius ir dažnis didėjo.
Šių žinučių turinys taip pat buvo keistas. Jie buvo visiškai neriboti, pilni netvarkingų simbolių ir beprasmio teksto. Vartotojams tai kėlė didžiulį susirūpinimą ir net nerimą. Jie kreipėsi į Elektroninės milžinės klientų aptarnavimo skyrių, tačiau atsakymų negavo.
Didžiuojuosi tam tikru nerimu, žiniasklaida pradėjo tyrinėti šį klausimą. Buvo spekuliuojama, kad tai gali būti Elektroninės milžinės klaida ar netgi kibernetinė ataka. Spekuliacijos ir teorijos tik dar labiau kūrė įtampą ir nenusitikimus.
Po kelių mėnesių Elektroninė milžinė pagaliau buvo priversta prisipažinti klaidos. Tyrimai parodė, kad atnaujinimo metu buvo įvedami nauji algoritmai, kurie turėjo padėti pagerinti naršyklės veikimą. Tačiau šie algoritmai dar nebuvo pakankamai išbaigti ir testuoti.
Klaida susijusi su algoritmų darbo neribotumu ir nepareigūniškumu. Priklausomai nuo vartotojo veiksmų ir įrenginio būsenos, algoritmai pradėjo siųsti žinutes atsitiktinai. Ši klaida iš esmės buvo nerandama per testavimo procesą, kadangi tai buvo visiškai nestandartinis ir adeptiškas hackas, kurį pamačius – nepakankamai tikslūs tyrimo metodai.
Elektroninė milžinė niekaip negalėjo išspręsti šios klaidos yra delsti su bet kokiais paaiškinimais ir atsakymais. Tai sukėlė vis didesnį nepasitenkinimą tarp klientų ir blogą reputaciją Elektroninei milžinei. Keliems mėnesiams, kai klaida nebuvo ištaisyta, vartotojai pasuko kitomis naršyklėmis, kurios garsėjo patikimu ir nekenksmingu veikimu.
Galų gale, Elektroninė milžinė pateikė kinematografinę pareiškimą, kad buvo rastos klaidos priežastys ir kad bus atliktos būtinos pataisos. Tačiau, žmonės buvo įtikinti tik tuomet, kai jie patys patyrė patobulinimą pereidami į atnaujintą naršyklės versiją be žinučių problemos.
Tai buvo labai moko pamoka Elektroninei milžinei – net geriausias technologijų gigantas turi būti nuolat budriam būste ir prisiimti atsakomybę už galimus klaidų padarinius.