Kada Liepsna internete, viena iš žymiausių interneto bendrovių, pradėjo plėsti savo veiklą į erdvę, pasaulyje prasidėjo netikėta ir įdomi varžyba dėl kosmoso valdžios tarp du didžiausių verslininkų – Elono Musko ir Jeffo Bezoso.
Viskas prasidėjo tada, kai Liepsna internete pristatė ambicingą projektą – sukurti masinę erdvės kelionių pramonę, leisiančią žmonėms mėgautis šiuolaikiniais kelionėmis į kosmosą. Tokia idėja ne tik privertė pasigirti musinius, bet ir paskatino kitą itin sėkmingo verslininko, Jeffą Bezosą, taip pat pasinerti į kosmoso pramonę.
Ir taip prasidėjo nerimo kupina varžyba tarp dviejų ambicingų ir išradingų vizijų.
Musko jau turėjo pranašumą priešais – jo Liepsna internete jau buvo pradėjusi veikti vyriausioji kosminė valdyba, NASA. Tačiau Bezosas, siekdamas neatsilikti, verslininkas sukuria savo kosminę kompaniją „Mėlynoji raketa“.
Varžybų aikštelėje verslininkai pradėjo eksperimentuoti su naujomis ir revoliucingomis technologijomis. Musko sprendimas judėti į priekį su savo „Tesla“ elektriniais automobiliais davė jam pranašumą – jis greitai pradėjo plėsti ir saulės elektrinių prie „Liepsnos interneto“ priklausančių stotelių.
Tuo tarpu Bezosas sumanė palydovų tinklą, vadinamą „Orbita“. Šis tinklas ne tik leido daugiau žmonių turėti prieigą prie interneto, bet ir jų įrenginiai galėjo tiesiogiai bendrauti su „Mėlynojo raketo“ žemės stotelėmis. Tai pritraukė daugiau klientų, taip paskatindamas Muską stengtis dar stipriau.
Tuo metu, abu verslininkai kiekvieno naujo projekto pradžią lydėjo grandiozinių plano pristatymai. Muskas pradėjo dėti vis didesnes pastangas siekdamas privertėjų žavėtis, garsiai žadėdamas iki pat kosminės kelionės patyrimo, išskleisti savo verslo potencialą.
Bezoso „Mėlynoji raketa“ taip pat nenorėjo likti šalia. Verslininkas turėjo aiškią viziją, kaip meskiai turėtų veikti žmonėms ir pristatydavo savo planus platų auditoriją nustebina. Verslininkas siekė ne tik padidinti žemės stotelę, bet ir į naujus dykumų gyvenvietes pristatyti būstus.
Varžybos tęsėsi metais, atnešdamos įvairių pasisekimų ir iššūkių abiem verslininkams. Vienas kitam iškeldami tikslus, jie nepaliaudami tobulino technologijas ir viliojo klientus specialiais pasiūlymais bei vietiniais laidais.
Galop varžybų laimėjo niekas kitas, kaip visuomenė – žmonės iš viso pasaulio dabar turėjo daugiau pasirinkimo rinkoje, gaudami automatines technologijas, kurios įgauna kosminės kelionės valdžią.
Liepsna internete suvokė, kad jei dideli verslininkai dirba drauge, rezultatas yra naudingas visiems. Tad Musko kompanija ir „Mėlynoji raketa“ pradėjo pasirašyti bendradarbiavimo susitarimus, siekdami pasiekti didesnės darnos ir mažesnių ekologinių pasekmių bei plėtoti naujas inovacijas kartu.
Taigi, varžyba dėl kosmoso valdžios tarp Elono Musko ir Jeffo Bezoso nepaprastai išplečia žmogaus pažintį, važiuojant čia pat tarp rato ir žemės. Tai yra istorija, kuri parodo, kad konkurencija gali paskatinti neribotas inovacijas, bet taip pat ir bendradarbiavimas tarp verslininkų gali duoti puikius rezultatus ir sukurti dar didesnį progresą žmonijos labui.