„Lufthansa” pradėjo visišką savo lėktuvų atnaujinimą ir į juos investuos 2,5 mlrd. eurų

"lufthansa" pradėjo visišką savo lėktuvų atnaujinimą ir į juos investuos 2,5 mlrd. Eurų
„Lufthansa Allegris” verslo klasė

Vokietijos oro linijų bendrovė „Lufthansa” paskelbė pradedanti ambicingiausią iki šiol savo tolimojo susisiekimo lėktuvų parko atnaujinimą. Didžiausias dėmesys bus skiriamas naujajai „Allegris” verslo klasei, kurioje yra septynios skirtingos keleivių sėdėjimo vietos. Per ateinančius dvejus metus bendrovė į atnaujinimą planuoja investuoti mažiausiai 2,5 mlrd. eurų. Pagrindiniu partneriu pasitelkta Didžiosios Britanijos dizaino bendrovė „Pearson Lloyd”.

"lufthansa" pradėjo visišką savo lėktuvų atnaujinimą ir į juos investuos 2,5 mlrd. Eurų
„Lufthansa Allegris” verslo klasė

Pagrindinė renovacijos idėja – modulinė konstrukcija su keliomis sėdimomis vietomis, kuriose gali tilpti iki septynių žmonių taip, kad kiekvienas iš jų jaustųsi kaip atskirame „viešbučio kambaryje”. Dizaineriai ir inžinieriai stengėsi numatyti viską – reguliuojamas šildomas ir vėsinamas sėdynes, patogias ir gerai suprojektuotas vietas bei didesnį privatumą. Keleiviai turės 27 colių monitorius, asmenines planšetes, kokybiškas ausines su triukšmo slopinimo funkcija, patogias lovas ir belaidį įtaisų įkrovimą. Skrydžiai taip pat bus patogesni dėl papildomos vietos asmeniniams daiktams, dizainerių sukurto apšvietimo, asmeninės spintos ir mini baro su gaiviaisiais gėrimais.

"lufthansa" pradėjo visišką savo lėktuvų atnaujinimą ir į juos investuos 2,5 mlrd. Eurų
„Lufthansa Allegris” ekonominė klasė

„Lufthansa” ir „Pearson Lloyd” puikiai supranta, kad šiuolaikinė verslo klasė skirta ne tik žmonėms, keliaujantiems verslo reikalais. Todėl oro linijų bendrovė turi įgyvendinti kelias koncepcijas vienu metu, kad kiekvienas klientas galėtų rasti tinkamą komforto ir kainos pusiausvyrą. Vieno lango liukso klasės ir priekinėje eilėje esantys dviviečiai liukso klasės kambariai yra galimybių sąraše. Taip pat yra galimybė prireikus įrengti papildomą darbo vietą.

"lufthansa" pradėjo visišką savo lėktuvų atnaujinimą ir į juos investuos 2,5 mlrd. Eurų
„Lufthansa Allegris” pirmoji klasė

Visos sėdynės ir įranga yra pritaikytos taip, kad jas būtų galima optimaliai pritaikyti prie įvairių orlaivių kabinų specifikos. Ne mažiau svarbi ir tvarumo tendencija – sėdynės, sėdynių užvalkalai, antklodės ir pagalvėlės gaminamos iš 100 % perdirbamų medžiagų. Iki 2025 m. naujasis „Allegris” dizainas bus 80 proc. visų „Lufthansa” lėktuvų, o pirmasis atnaujintas lėktuvas bus „Boeing 789”. Jame „Allegris” patobulinimai bus įdiegti jau šiais metais.

Komentarai