
Kiekvienas konteinerių laivo „MSC Tessa”, kurį „China State Shipbuilding Corporation” (CSSC) pastatė „Mediterranean Shipping Company” (MSC) užsakymu, bruožas yra įspūdingas: denio plotas yra beveik keturios futbolo aikštės, o ant denio telpa 24116 konteinerių. Laivo ilgis – 400 x 61,5 m, plotis – 61,5 m, o keliamoji galia – daugiau kaip 240 000 tonų.
Priešingai nei supertanklaiviai, milžiniški konteinervežiai turi savo Achilo kulną – apribojimus įplaukti į uostus iškrovimui. Ne kiekvienas uostas pritaikytas priimti tokius laivus (kaip žinoma, tanklaiviai, būdami reide, gali išpilti degalus ir papildyti degalų atsargas per specialius jūrinius terminalus).

Superkonteinerio konstruktoriai daugiausia dėmesio skyrė efektyvumui, visų pirma naujoviškai „oro tepimo” sistemai, kuri sumažina korpuso pasipriešinimą ir energijos sąnaudas. Ši technologija ne tik padidina laivo efektyvumą, bet ir beveik 5 % sumažina išmetamų teršalų kiekį (konteinervežio varomoji sistema naudoja dyzelinį kurą).
Iki vasaros pabaigos MSC gaus dar tris tokio tipo konteinerinius laivus, iš kurių du jau buvo išbandyti jūroje. Jų statyba kainavo 600 mln. dolerių.
