„Arena Group”, daugelio populiarių žurnalų, įskaitant „Sports Illustrated”, „Parade” ir „Men’s Journal”, savininkė, paskelbė, kad rengdama savo leidinių turinį naudoja dirbtinį intelektą. Programinę įrangą kuria mažai žinomos bendrovės „Jasper” ir „Nota”. Pasak laikraščio atstovų, naujasis dirbtinis intelektas dirbs kartu su žurnalistais ir nesiekia pakeisti jų darbo.
Kaip paaiškino „The Arena Group” generalinis direktorius Rossas Levinsonas, jie ketina naudoti dirbtinio intelekto technologiją, kad padidintų savo platformos galimybes. Dirbtinio intelekto įrankiai padės apdoroti informaciją, todėl bus galima supaprastinti naujos medžiagos rengimo procesus. Pagal bendrovės sumanymą tai atvers naujų būdų pritraukti klientus.
Vykdydami bandomąjį projektą „The Arena Group” redaktoriai jau naudojo dirbtinio intelekto technologijas naujienų dienotvarkei analizuoti, greitai atrinkti aktualiausias temas ir iš archyvų parinkti susijusią medžiagą. Automatizuotas informacijos apdorojimas sumažina žmonių darbo krūvį ir pagreitina naujų leidinių kūrimą. Vis dėlto paskutinis žodis vis dar priklauso žmonėms – mašina dar negali visiškai pakeisti žurnalistų ir redaktorių darbo.