Po beveik dviejų dešimtmečių „Ford” nusprendė sugrįžti į „Formulę-1”, o tai simbolizuoja radikalų bendrovės politikos pokytį. Kaip teigia generalinis direktorius Jimas Farley, dėl didėjančios elektromobilių dalies lenktynės vėl tapo „neįtikėtinai pelninga platforma”, kurioje galima tobulinti inovacinius sprendimus ir technologijas elektros variklių ir elektros variklių programinės įrangos srityje. Būtent šiame segmente „Ford” siekia pirmauti.
„Ford” grįžimas į lenktynes prasidės nuo hibridinės varomosios sistemos kūrimo „Red Bull Racing” ir „AlphaTauri” komandoms. Jie jau sudarė susitarimą dėl „Ford” variklių naudojimo savo automobiliuose 2026-2030 m. Be to, „Ford” jiems sukurs naujas baterijas, programinę įrangą, sistemų analizės įrankius ir kitas naujoves.
Sprendimas iš dalies yra priverstinis, nes „Ford” dar neturi parengtų sprendimų lenktynėms, tačiau „Red Bull Racing” komanda prarado buvusį partnerį „Honda”. Bendrovė oficialiai išsiskyrė su „Formulės-1” lenktynėmis 2021 m. pabaigoje, tačiau sutiko remti „Red Bull Racing” iki 2026 m., kol bus sukurtas naujas hibridinis variklis. Pati „Honda” atsisakė jį kurti, nes nusprendė kurti kuro elementus ir elektros variklius.