Naujasis „Twitter” generalinis direktorius Elonas Muskas išsiuntė elektroninį laišką bendrovės darbuotojams, kuriame dėkoja už viršvalandžius, dirbtus nuo spalio 28 d., kai jis pradėjo eiti pareigas. Jis taip pat pakvietė „Twitter” San Francisko būstinės darbuotojus apsilankyti pas jį ir aptarti tolesnę socialinio tinklo plėtrą.
Šios savaitės pradžioje „Twitter” sustabdė 7,99 JAV dolerio per mėnesį kainuojančios „Twitter Blue” prenumeratos pardavimą, kad išspręstų netikrų paskyrų, kurių kūrėjai apsimeta garsiais žmonėmis ir prekių ženklais, problemą, įsigydami „mėlyną varnelę”, patvirtinančią naudotojo autentiškumo patvirtinimą. Kol kas nežinoma, kada ši funkcija vėl bus prieinama.
Bendrovės šaltinis pažymėjo, kad anksčiau pakeitimai „Twitter” platformoje buvo atliekami lėčiau ir atsargiau, nes platformoje reikia atsižvelgti į įvairius veiksnius, pavyzdžiui, naudotojų reakciją, saugumą ir poveikį pajamoms. Naujasis, labiau eksperimentinis požiūris, kurio laikosi Muskas, sukėlė nerimą ne tik „Twitter” darbuotojams, bet ir reklamuotojams ir net JAV federalinei prekybos komisijai.
„Twitter” darbuotojai taip pat teigė, kad norėtų daugiau aiškumo įvairiais klausimais, įskaitant galimybę dirbti nuotoliniu būdu. Praėjusią savaitę E. Muskas pakeitė bendrovės darbo tvarką ir panaikino taisyklę „amžinai dirbti iš namų”. E. Musko laiške darbuotojams taip pat nepateikiama visiško aiškumo šiuo klausimu. „Twitter” vadovas rašo, kad „darbas nuotoliniu būdu yra tinkamas, jei dėl pagrįstų priežasčių negalite atvykti į biurą ir dirbate išskirtiniu lygiu”. Kartu jis pabrėžia, kad tvirtai tiki įmonės dvasia ir efektyvumu dirbant ne biure.