Naujojo Pietų Velso universiteto mokslininkai sukūrė technologiją, leidžiančią patobulinti dyzelinius variklius, kad jie galėtų veikti naudojant dyzelinių degalų ir vandenilio mišinį. Ji buvo sukurta tikintis, kad dėl perėjimo prie ekologiškos energijos milijonai senesnių variklių taps nebereikalingi, o naujos vandenilio degalų sistemos ir varikliai dar nespės tapti visuotinai paplitę. Šį pereinamąjį laikotarpį reikia kuo nors užpildyti – Australijos inžinieriai pasiūlė kurti hibridus.
Atnaujinant dyzelinį variklį pridedami du pagrindiniai komponentai. Pirmasis – atskiras įpurškimas vandeniliui tiekti, paliekant dyzelino įpurškimą. Antrasis komponentas – tai dviejų nepriklausomų kiekvienos rūšies degalų tiekimo valdiklių sistema. Tai leidžia lanksčiai valdyti degiojo mišinio kiekį tiesiogiai cilindre įvairiais variklio darbo etapais ir išlyginti sudėtingus momentus.
Pranešama, kad į variklį pridėjus vandenilio, dyzelinio variklio efektyvumas jau padidėjo 26 %. Tačiau dar svarbiau yra tai, kad anglies dioksido išmetimas sumažėjo 85 proc. Kadangi sistemoje naudojamas 90 % vandenilio ir 10 % dyzelino mišinys, nėra prasmės naudoti labai rafinuotą vandenilį. Tai sumažina generavimo reikalavimus, daro sistemą pigesnę ir sumažina esamų variklių modernizavimo išlaidas.