Perėjimas prie „švarių” technologijų laivyboje staiga privertė laivų statytojus pagalvoti apie… bures. Todėl Kinijos komercinė laivybos bendrovė (CMES) pradėjo eksploatuoti naują supertanklaivį „New Aden”, kuriame, be pagrindinės varomosios sistemos, įrengtos keturios 40 metrų ilgio ištraukiamos burės, kurių kiekvienos plotas yra 1200 kvadratinių metrų. Tai leidžia didžiuliam laivui sutaupyti iki 10 proc. degalų plaukiojant.
333 m ilgio supertanklaivis, pastatytas „Dalian Shipbuilding Industry Co.” (DSIC) laivų statykloje, buvo nuleistas į vandenį prieš dvi savaites. Naujoviškas dizaino elementas – kompozitinės mentinės burės, kurios aktyvuojamos ir deaktyvuojamos vienu mygtuko paspaudimu.
Šį procesą valdo išmanioji aerodinaminė valdymo sistema, kuri stebi oro sąlygas, esamą navigacinę situaciją ir reguliuoja burių kampą, kad būtų kuo efektyviau išnaudojamas vėjas.
Burės nepakeičia laivo variklio, o tik jį papildo, todėl per pirmąjį reisą kuro sąnaudos sumažėjo beveik 10 % (apie 2900 tonų).