Vargu ar yra interneto naudotojas, kuriam būtų svetima captcha. Tačiau šis testas, kuriuo siekiama nustatyti, ar naudotojas yra žmogus, sukelia daug diskusijų, o daugelį jis tiesiog erzina.
Bendrovė „Cloudflare” pasiūlė savo identifikatoriaus versiją, kuriai netaikomi erzinantys testai ir kuri vadinama „Turnistle”. Galiausiai ji gali konkuruoti su 2018 m. „Google” sukurta „reCAPTCHA 3”.
Sistema veikia naudodama nemokamą API ir „jаvascript” kodą, kuris atlieka įvairius fono patikrinimus, skirtus aptikti požymius, kad tikrinamas asmuo iš tiesų yra žmogus. Sistema nenaudoja slapukų naudotojų „autentiškumui” nustatyti.
Naudotojai gauna anoniminį privačios prieigos žetoną (PAT), sukurtą kartu su „Apple” arba „Cloudflare” žetonais. Kol lankytojas lankosi svetainėje, žetonas patvirtina, kad jis nėra botas.
Norėdama rasti savo auditoriją, „Cloudflare” ir jos kūrinys „Turnistle” turės atkakliai kovoti su savo pagrindiniu konkurentu – „Google” ir jos „reCAPTCHA”, kuriai tenka apie 98 % interneto srauto. Ekspertai teigia, kad jai bus naudingas didesnis dėmesys privatumui ir geresnė sąsaja.