„Nemo” asmeniniai batiskafai tapo daug prieinamesni pradėjus gamybą

"nemo" asmeniniai batiskafai tapo daug prieinamesni pradėjus gamybą

Daugelį žmonių traukia jūros gelmės. Tačiau tik nedaugeliui žmonių pavyksta mėgautis jais visapusiškai. Todėl „U-Boat Worx” tokiems atvejams sukūrė asmeninį batiskafą „Nemo”, tačiau jo kaina toli gražu nėra tokia, kad jį būtų galima gaminti masiškai. Pirmosios povandeninio laivo versijos kaina buvo paskelbta 2020 m. ir tuo metu siekė 1 mln. dolerių. Dabar, 2022 m., situacija iš esmės pasikeitė ir nardymas nuosavame giliavandeniame povandeniniame laive tapo daug prieinamesnis.

Lūžis įvyko, kai „Worx” pradėjo masinę gamybą. Tai padėjo perpus sumažinti produkto pardavimo kainą. Žinoma, 500 000 JAV dolerių vargu ar yra „maža suma”, tačiau pažanga akivaizdi. Povandeninių kelionių kapsulės kaina neturėtų kelti šypsenos – kad ir kaip būtų keista, ji iš tiesų yra labai nebrangi. Gamybos bendrovė turi didelių planų ir yra įsitikinusi, kad iki 2030 m. galės pagaminti bent 1000 povandeninių laivų. „Nemo” asmeniniai povandeniniai laivai yra dviejų variantų.

"nemo" asmeniniai batiskafai tapo daug prieinamesni pradėjus gamybą

"nemo" asmeniniai batiskafai tapo daug prieinamesni pradėjus gamybą

"nemo" asmeniniai batiskafai tapo daug prieinamesni pradėjus gamybą

Pirmasis kainuoja 599 000 dolerių ir numato, kad laive bus du žmonės. Antrasis, kuriame yra viena vieta, kainuoja 545 000 dolerių. Iš išorės laivas atrodo labai lengvas dėl didelio akrilo burbulo, kuris užtikrina puikų matomumą visomis kryptimis. Abi versijos gali panerti į 100 metrų gylį ir išbūti po vandeniu iki 8 valandų. Variklis varomas 4 elektros varikliais, o valdomas naudojant „Manta” valdiklį. Bendrovė sukūrė keletą priedų, kurie leidžia povandeninį laivą nuleisti tiesiai nuo kranto. Pirkėjai galės išklausyti kursus ir gauti sertifikatą, suteikiantį teisę valdyti povandeninį laivą.

"nemo" asmeniniai batiskafai tapo daug prieinamesni pradėjus gamybą

Komentarai