Pietų Kinijoje pradėti pirmojo pasaulyje traukinio su magnetine pakaba, kuriame vietoj elektromagnetų naudojami nuolatiniai magnetai, bandymai.
Elektromagnetų „levituojančio” transporto privalumai yra gerai žinomi – mažas triukšmas, lengva priežiūra ir ekonomiškas energijos suvartojimas. Tačiau mažo greičio traukiniai su magnetine pakaba nėra tokie efektyvūs, nes jiems pasiekti magnetinės levitacijos būseną reikia beveik 15 % daugiau energijos nei įprastoms elektrinėms transporto priemonėms (pvz., požeminiams traukiniams).
Situacija labai pasikeičia, kai traukinyje sumontuojami nuolatiniai magnetai, dėl kurių traukinys tampa visiškai nepriklausomas nuo energijos. Problema – sukurti tokį magnetą, o tam reikia retųjų žemių metalų, kurių, laimei, Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Vidurinėje Karalystėje yra daug.
Šalyje yra iki 40 % pasaulio retųjų žemių metalų atsargų ir sukurta moderni jų perdirbimo pramonė. Šešios susijusios Kinijos valstybinės bendrovės pagamina apie 90 % pasaulinės šios srities produkcijos.
Slidinėjimo traukinio bandymų trasa, kurioje atliekami bandymai, yra 800 metrų ilgio kelio ruožas, įrengtas ant 10 metrų ilgio plieninių atramų. Eksperimentiniame traukinyje, sudarytame iš dviejų vagonų, telpa 88 keleiviai, o jo greitis gali siekti iki 80 km/val. Kitame bandymų etape vėžė bus pailginta iki 7,5 km ir traukinys jau važiuos 40 km/val. greičiau.