„Amazon One” paskelbė, kad plečia savo programą, pagal kurią už prekes ir paslaugas galima atsiskaityti klientų delnų atspaudais. Pirmą kartą ši technologija buvo įdiegta 2020 m., tačiau dėl pandemijos ji neišplito – žmonės bijojo liesti skenerius, kad neužsikrėstų. Patobulinus nuskaitymą, dabar nuskaitymas yra bekontaktis – tereikia pridėti delną prie prietaiso.
Skelbiama, kad delnų nuskaitymas, kaip mokėjimo būdas per „Amazon One”, atsiras 65 „Whole Foods”, kuri taip pat priklauso „Amazon”, maisto prekių parduotuvėse. Pirmosios tokios sistemos jau įdiegtos Sietle, o dabar planuojama didelė plėtra Kalifornijoje. Kol kas kritikai abejoja, ar ši technologija turi kokių nors pranašumų, palyginti su kitais bekontakčiais mokėjimo būdais, pvz., mokėjimu telefonu.
Tačiau didžiausią atgarsį visuomenėje ir tarp daugelio JAV politikų sukėlė „Amazon” reklama, kurioje vartotojams siūlomas 10 dolerių atlygis už savo tapatybės ir delno atspaudų užregistravimą. Nors bendrovė teigia, kad duomenys saugomi užšifruoti, senatoriai dar negavo atsakymo į klausimą, kaip tiksliai ši informacija bus naudojama. „Red Rocks” festivalyje muzikantai netgi boikotavo naujovę, priversdami „Amazon” nutraukti mokėjimo technologijos diegimą renginyje.