Šių metų balandį Pekino valdžios institucijos leido taksi automobiliams su autopilotu važiuoti be vairuotojo, tačiau su viena sąlyga – priekyje, keleivio vietoje, turi sėdėti testuotojas, kuris užtikrintų autopiloto veikimą ir prireikus galėtų greitai įsikišti į transporto priemonės valdymą.
Tačiau šiandien dviejuose Kinijos miestuose leista komerciniais tikslais eksploatuoti bepiločius taksi automobilius atviruose keliuose, kai už transporto priemonės vairavimą neatsako joks žmogus.
Tai IT milžinės „Baidu” ir jos patronuojamosios įmonės „Apollo” transporto priemonės, kurios gavo reikiamus Vuchano ir Čongčingo miestų vietos valdžios institucijų leidimus.
Kol kas kiekviename mieste leidžiama eksploatuoti penkis bepiločius taksi automobilius tam tikrais maršrutais ir griežtai nustatytu laiku. Tačiau bet kuriuo atveju „Baidu” vadovybė labai džiaugiasi, kad visiškai bepilotės transporto priemonės pradėtos naudoti kaip taksi automobiliai, o bendrovė tai lygina su astronautų išsilaipinimu Mėnulyje pagal poveikį automobilių pramonei.
Be to, per ateinančius metus „Baidu” planuoja gauti leidimus bandomuoju režimu eksploatuoti bepiločius taksi automobilius trijuose didžiuosiuose miestuose – Pekine, Šanchajuje ir Šendžene. Įdomu tai, kad bandomuoju laikotarpiu keleiviai nebus apmokestinami.