Vakarų šalyse brangstant energijai ir žmonėms persėdus ant dviračių, afrikiečiai kasmet įsigyja 3,5 mln. motociklų, ir prognozuojama, kad iki 2030 m. šis skaičius išaugs iki 10 mln. Lengvi ir pigūs motociklai idealiai tinka transportui ten, kur nėra asfaltuotų kelių, viešojo transporto ar daug degalinių. Nairobyje įsikūrusi įmonė „Roam” sukūrė pirmąjį elektrinį motociklą, specialiai pritaikytą šioms sąlygoms.
„Roam Air” dizainas labai paprastas, jame gausu pigių ir lengvai remontuojamų dalių, platūs ratai, skirti judėti bekelėje, didžiulė bagažinė ir asketiškas dizainas. Pagrindinė jo ypatybė yra ta, kad jis yra darbinis arkliukas trumpiems atstumams įveikti – vienu 3,24 kW⋅h akumuliatoriaus įkrovimu galima nuvažiuoti iki 90 km. Galutiniame taške ištuštėjęs akumuliatorius pakeičiamas įkrautu ir galima tęsti darbą.
135 kg sveriančio elektrinio motociklo sukimo momentas yra 185 N⋅m, o maksimalų 90 km/val. greitį jis pasiekia per 5 sekundes. Greičiau važiuoti Afrikos keliais tarp kaimų yra tiesiog pavojinga. Didžiausias „Roam Air” privalumas – galimybė gabenti 220 kg naudingojo krovinio, be to, jame yra plati keleivio sėdynė, kad būtų patogu važiuoti. Motociklas suprojektuotas taip, kad jame būtų galima įmontuoti dvi baterijas, todėl jo važiavimo nuotolis padvigubėtų.
„Roam” teigimu, jis toks ekonomiškas, kad juo važiuoti pigiau nei 150 cm3 benzinu varomu motoroleriu. Štai kodėl elektrinio motociklo kaina yra tik 1500 JAV dolerių už versiją su vienu akumuliatoriumi ir 2050 JAV dolerių už versiją su dviem akumuliatoriais. Serijinė „Roam Air” gamyba prasidės 2023 m.