Keista Tesla Cybetruck forma stebina savo aerodinamiškumu

Keista tesla cybetruck forma stebina savo aerodinamiškumu 

Dar birželį Elonas Muskas paskelbė, kad elektra varomo pikapo Tesla Cybertruck dizainas baigtas kurti ir bendrovė tikisi pradėti serijinę gamybą iki kitų metų vidurio. Automobilio išorė mažai ką paliko abejingų, tačiau nepriklausomas tyrimas parodė, kad aerodinamika dėl prieštaringai vertinamos estetikos nenukentėjo.

Elektromobiliams apskritai svarbi gera aerodinamika, kad padidėtų nuvažiuojamas atstumas, tačiau įprastiniai pikapai iki šiol negalėjo pasigirti mažu pasipriešinimo koeficientu, kuris jų atveju svyravo nuo 0,55 iki 0,65. Pasak Electrek, Numeric Systems atstovai galėjo išbandyti skaitmeninį Tesla Cybertruck maketą virtualiame vėjo tunelyje. Remiantis apytikslėmis idėjomis apie sunkvežimio formą ir proporcijas, modeliavimas parodė gerus rezultatus tokio tipo kėbulo transporto priemonei – pasipriešinimo koeficientas buvo mažesnis nei 0,39. Beje, jei tikėsime ankstyvaisiais Ilono Musko pareiškimais, ir tai nėra kibernetinio sunkvežimio riba – bendrovė tikisi sumažinti šį skaičių iki 0,30.

Numeric Systems teigimu, dėl neįprasto laužyto kėbulo profilio Cybertruck viršutinė transporto priemonės dalis netampa mažiau aptaki. Virš krovinių skyriaus esantis improvizuotas difuzorius sukuria žemo slėgio zoną ir sumažina turbulenciją. Vis dėlto jų vis dar pasitaiko užpakalinių durų srityje, ir šiuo atžvilgiu aerodinamiką dar galima tobulinti. Automobilio šoninių statramsčių ir priekinės dalies formos taip pat ją blogina, jau nekalbant apie ratų arkų ilgintuvus ir keistus ratų gaubtus. Tačiau daryti galutines išvadas dar anksti, nes kol kas nežinoma, kokie šoniniai veidrodėliai bus įrengti serijiniame pikape, o tikroji automobilio forma gali skirtis nuo eksperimento metu naudoto skaitmeninio modelio.

Komentarai