Dbrand nusprendė pasinaudoti tuo, kad naująjį Nothing Phone galima įsigyti tik JAV ir Kanadoje, ir išleido jo dizainą imituojančių dėklų liniją. Šis išmanusis telefonas dažniausiai giriamas dėl išvaizdos, tad kodėl to nepakartojus? Tačiau tai nėra intelektinės nuosavybės vagystė, tai – subtilesnis dalykas – įteisintas plagijavimas.
Dbrand padarė statymą ant žodžių žaismo, nes jei originalaus prietaiso pavadinimas verčiamas kaip „Nieko”, tai jie „pavogė” būtent tą „nieko”. Tada jie ją išstudijavo, kūrybiškai nukopijavo ir pasiūlė klientams „kažką”. Kažkas nėra niekas, tad apie kokią idėjų vagystę kalbame?
Daugelyje šalių plagijavimas nėra baudžiamasis nusikaltimas, nors už jį gali būti traukiama baudžiamojon atsakomybėn. Tačiau Dbrand tai yra jų verslo pagrindas – garsių prekių ženklų trolinimas ties sąžiningo žaidimo riba. Jie taip pat noriai užsiima agresyvia ir provokuojančia rinkodara, todėl neatmetama galimybė, kad prie „Something” prisidėjo pats startuolio „Nothing” įkūrėjas Karlas Pei, siekdamas atkreipti dėmesį į originalų išmanųjį telefoną „Nothing”.