Nicolai Bicycles pristatė naują kalnų dviratį Nucleon 16, kuriame įdiegta naujoviška pavarų perjungimo sistema Supre Drive. Kanados bendrovės Lal Bikes inžinieriaus Cedrico Evely sukurta technologija pirmą kartą buvo pristatyta praėjusių metų lapkritį. Pagrindinis skirtumas nuo įprastų bėgių perjungimo pavarų perjungimo mechanizmų yra tas, kad pavaros perkeliamos iš po rato ašies į šoninę erdvę.
Dėl žemai dviračiuose esančių įprastinių bėgių perjungimo pavarų dažnai užsiteršia, be to, sistema turi tik vieną atramos tašką. Supre Drive turi du atraminius taškus ir apsauginį rėmelį, todėl dviratį galima statyti tiesiai ant bėgių perjungimo įtaiso, nerizikuojant jo sugadinti. Mechanizmas yra sudėtingesnis ir 200 g sunkesnis už įprastą pavarų dėžę, tačiau vis dar lengvesnis už vidinės pavarų dėžės konstrukcijos mechanizmus.
Nucleon 16 turi patobulintą 12 pavarų Supre Drive versiją, skirtą Shimano” 10-51t kasetei. Jame naudojama atskira, hidrauliškai amortizuojama įtempimo svirtis, besisukanti aplink vežimėlio ašį. Taip užtikrinamas tolygus grandinės įtempimas visame greičio diapazone ir leidžia naudoti 29 colių ratą priekyje ir 27,5 colio ratą gale. Šis režimas yra optimalus sudėtingam manevravimui nelygioje vietovėje.
Nucleon 16 su 7020-T6 aliuminio rėmu sveria 16,5 kg, galima rinktis iš penkių korpuso dydžio versijų. Dviračio kaina prasideda nuo 7559 JAV dolerių.