Elektrinių dviračių ir paspirtukų gamintoja ir nuomos paslaugų teikėja Lime paskelbė apie planus įdiegti pažangiąsias pagalbos važiuojantiesiems sistemas. Ji sukūrė savo kompiuterinės regos platformą, skirtą važiavimui ant šaligatvių nustatyti. Tokiais atvejais naudotojui apie pažeidimą pranešama garsiniu signalu arba priverstinai sumažinamas greitis.
Pranešama, kad iki rugpjūčio vidurio Lime pradės bandyti naująją sistemą ant 400 motorolerių San Franciske. Iki metų pabaigos planuojama bandomąjį projektą išplėsti į šešis miestus, įskaitant Paryžių, kuriame bendrovė pirmą kartą pademonstravo naująją technologiją.
Pažymima, kad pastaruoju metu daug stambių mikromobilumo paslaugų teikėjų bandė įdiegti tam tikros formos ARAS paspirtukams. Bird, Superpedestrian ir Neuron remiasi vietos nustatymo sistemomis, kad užfiksuotų, kur naudotojai važiuoja ir parkuojasi. Voi, Spin ir Zipp išbandė trečiųjų šalių kompiuterinės regos technologijas. Lime teigė, kad bendrovė taip pat bando trečiųjų šalių kompiuterinės regos sistemas, kad patikrintų šio metodo gyvybingumą. Galiausiai buvo nuspręsta investuoti į patentuotą technologiją, kuri užfiksuotų ir užkirstų kelią važiavimo ant šaligatvių atvejams.
ARAS sistemos, pagrįstos vietos nustatymu ir kompiuterine vizija, turi daug šalininkų. Pirmąją sistemą palaikantys asmenys pažymi, kad vietos nustatymo sistemos yra pigesnės ir lengviau integruojamos. Jie taip pat teigia, kad kompiuterinės regos technologija dar nėra pakankamai išvystyta, kad būtų tikrai veiksminga. Jau nekalbant apie tai, kad kompiuteriniam matymui reikalinga papildoma įranga, kuri gali sugesti arba būti vandalizmo gatvėse objektas.