Nuo 2019 m. Cisco yra Manchester City futbolo klubo techninė partnerė ir, bendradarbiaudama su juo, sukūrė Connected Scarf įrenginį. Tai vadinamasis „išmanusis šalikas”, skirtas gerbėjams, t. y. audinys su integruotais jutikliais, kurie turėtų stebėti gerbėjų emocinę būseną. Tikslus technologijos veikimo principas nebuvo atskleistas.
Manchester City paaiškino, kad naujovė skirta pagerinti rungtynių organizatorių, žaidėjų ir sirgalių sąveiką, kad žaidimas būtų įspūdingesnis ir teiktų didesnį malonumą. Visa tai turi tiesioginės įtakos pelno didinimui, to
dėl yra saugoma kaip komercinė paslaptis. Pastaraisiais metais naujomis technologijomis pagrįsti duomenų analizės metodai, skirti varžybų procesui stebėti, paplito visose masinio sporto šakose, ir tai turėjo didelį poveikį šios rūšies verslui.
Mančesterio klubas išbandė šalikus padedamas šešių ištikimų sirgalių, kuriems buvo rodomi svarbiausi jų mėgstamos komandos rungtynių momentai. Per seansą ant žmonių dėvimos skarelės stebėjo apie 120 „susidomėjimo akimirkų”, kurios leido kūrėjams tiksliai suprasti, kas gerbėjams sukelia daugiausia emocijų. Pasak vyriausiojo klubo vadovo, tai padidins futbolo įtraukimą į žmonių gyvenimą.