„Alphabet” paskelbė 2022 m. I ketvirčio finansinius rezultatus – pajamos ir pelnas neatitiko analitikų lūkesčių, todėl holdingo bendrovės akcijos atpigo 3 %. Analitikus labiausiai nuliūdino prasti YouTube reklamos pajamų rezultatai ir tai, kad bendrovė iš dalies sustabdė veiklą Rusijoje.

Pagrindiniai „Alphabet” I ketvirčio finansiniai duomenys buvo paskirstyti taip
24,62 JAV dolerių pelnas, palyginti su 25,91 JAV doleriais, kaip skelbia „Refinitiv”;
Pajamos siekė 68,01 mlrd. JAV dolerių, palyginti su analitikų prognozuojamais 68,11 mlrd. dolerių („Refinitiv”);
„YouTube” reklamos pajamos – 6,87 mlrd. JAV dolerių, palyginti su 7,51 mlrd. dolerių prognozėmis (StreetAccount);
„Google” debesų kompiuterijos padalinio pajamos (5,82 mlrd. JAV dolerių) viršijo lūkesčius (5,76 mlrd. JAV dolerių) (StreetAccount);
Transporto srauto įsigijimo išlaidos (TAC) siekė 11,99 mlrd. JAV dolerių, palyginti su analitikų prognozuojamais 11,69 mlrd. dolerių (StreetAccount).
Sulėtėjęs augimas buvo nerimą keliantis signalas bendrovei. Per šį laikotarpį pajamos siekė 68,01 mlrd. JAV dolerių, t. y. 23 % daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Prieš metus, kai ekonomika pradėjo atsigauti po pandemijos, augimas siekė 34 %. Praėjusį ketvirtį bendrovė gavo 54,66 mlrd. JAV dolerių pajamų iš reklamos, palyginti su 44,68 mlrd. dolerių tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.

„YouTube” pajamos iš reklamos katastrofiškai atsiliko nuo analitikų lūkesčių. Aštriausiais pandemijos etapais tarnyba pasiekė puikių finansinių rezultatų, tačiau vėliau žiūrovai liko namuose. Dabar „YouTube” tenka kovoti su „TikTok”, kuri aktyviai perima vaizdo įrašų segmentą socialiniuose tinkluose ir mobiliuosiuose įrenginiuose. „Alphabet” finansų direktorė Ruth Porat teigė, kad neigiamą nuomonę lėmė neišvengiami palyginimai su neįprastai sėkmingais praėjusiais metais. Holdingo bendrovės vadovas Sundaras Pichai pridūrė, kad konkuruojančios „TikTok” skilties „YouTube Shorts” vaizdo įrašai demonstruoja teigiamą pagreitį, nes dabar ši skiltis kasdien sulaukia 30 mlrd. peržiūrų – dvigubai daugiau nei prieš ketvirtį ir keturis kartus daugiau nei prieš metus.
Neabejotina sėkmė – „Google Cloud” padalinio finansiniai rezultatai, kurie 44 proc. padidino pajamas ir pranoko analitikų lūkesčius, nes didelės įmonės pradeda atsisakyti nuosavų duomenų centrų. Tačiau šis padalinys ir toliau patiria nuostolių: paskutinį ketvirtį jo grynieji nuostoliai sudarė 931 mln. dolerių, o prieš metus – 974 mln. dolerių. Kitų statymų sektorius, į kurį įeina „Alphabet” mokslinių tyrimų projektai, įskaitant bepiločio transporto kūrėją „Waymo”, tebėra nuostolingas: pajamos padidėjo nuo 198 mln. iki 440 mln. dolerių, o grynieji nuostoliai šiek tiek išaugo iki 1,15 mlrd. dolerių. Kitų kategorijoje, į kurią įeina nereklaminiai šaltiniai, pavyzdžiui, elektronikos gamyba, „Play Market” programėlių parduotuvė ir nereklaminės pajamos iš „YouTube”, pajamos šiek tiek padidėjo – 6,81 mlrd.
Ataskaitinį ketvirtį bendrovė iš dalies sustabdė savo veiklą Rusijoje, apribojo „Play Market”, taip pat nutraukė reklamos tinklo „AdSense” ir „YouTube” pajamų gavimą. Ši priemonė buvo viena iš priežasčių, kodėl „Alphabet” pajamų augimas Europos regione (į kurį, bendrovės duomenimis, taip pat įeina Artimieji Rytai ir Afrika) sulėtėjo iki 19 %, palyginti su 33 % prieš metus.