Ilgą laiką visuomenė aktyviai aptarinėjo atvejus, kai Tesla elektromobiliai naktį susidūrė su specialiųjų pajėgų automobiliais su įjungtais mirksinčiais švyturėliais važiuojamosios dalies pakraštyje, kol bendrovės programuotojams pavyko išmokyti automatiką laikyti juos kliūtimis. Atrodo, kad dabar Tesla elektromobiliai turi išmokti išvengti susidūrimų su lėktuvais.

Žinoma, kadangi šių dviejų tipų transporto priemonių trajektorijos gali kirstis tik ant žemės, kalbame ne apie labai trivialius jų sąveikos atvejus. Tinklalapyje „Reddit” liudininkas paskelbė oro uosto stebėjimo kameros įrašą, kuriame užfiksuota, kaip elektromobilis Tesla Model Y atsitrenkia į ant žemės stovintį 3,5 mln. dolerių vertės lengvąjį orlaivį Cirrus Vision. Šaltinio teigimu, elektromobilio savininkas, stovėdamas tam tikru atstumu nuo jo, naudojosi nuotoliniu automobilio iškvietimu iš stovėjimo vietos. Automatika pradėjo atlikti reikiamus manevrus ir judėti, tačiau nesugebėjo laiku atpažinti iškilioje fiuzeliažo galinėje dalyje esančios kliūties ir sustoti. Įraše matyti, kad po kontakto su orlaiviu mašina toliau judėjo ir sukosi aplink vertikalią ašį.
Iš esmės šis atvejis nėra visiškai unikalus Tesla automatizavimo praktikoje. Jei prisiminsime vieno iš pirmųjų mirtinų eismo įvykių Floridoje, kuriame dalyvavo aktyvioji pagalbos vairuotojui funkcija, tyrimo, nustatyta, kad sankryžoje Tesla įmontuotos kameros nepastebėjo šviesiame danguje elektromobilį kliudžiusios lengvosios puspriekabės ir automobilis visu greičiu palindo po sunkvežimiu. Susidūrimo su lėktuvu situacijoje matome tą patį: dangus automobilio kryptimi buvo gana šviesus, o apatinė lėktuvo fiuzeliažo dalis buvo nudažyta baltai.
Reikėtų pridurti, kad konkretaus incidento su orlaiviu atveju nemažai kaltės tenka ir automobilio savininkui. Funkcijos Summon ypatumai yra tokie, kad reikia laikyti pirštą išmaniojo telefono ekrane, o elektromobilis automatiškai juda link savininko. Jei susiklosto situacija, dėl kurios automobilis turi sustoti, savininkui tereikia nuimti pirštą nuo išmaniojo telefono ekrano. Šiuo atveju atrodo, kad jis paprasčiausiai nebuvo pakankamai atidus, nes po kontakto su orlaiviu automobilis dar kelias sekundes judėjo.