Tokiomis sąlygomis, kai visa pasaulinė automobilių pramonė nukentėjo nuo komponentų trūkumo, Tesla pirmąjį ketvirtį sugebėjo pagaminti 305407 ir pristatyti 310048 elektromobilius, o tai yra 68 proc. daugiau nei to paties laikotarpio praėjusiais metais. Taip pat buvo nustatytas pirmojo ketvirčio tiekimo rekordas, o statistiką sugadino tik įmonės uždarymas Šanchajuje.

Model 3 sedanų ir Model Y krosoverių dalis sudarė 295324 automobilius arba apie 95 proc. visų ketvirčio pardavimų. Brangesni Model S ir Model X buvo parduoti ne daugiau kaip 14724 automobiliai, o tai neviršija 5%. Pažymėtina, kad ketvirtąjį ketvirtį Tesla sugebėjo pagaminti 305840 elektrinių transporto priemonių, o tai yra keliais šimtais daugiau nei pirmąjį ketvirtį.
Sunku įvertinti, kaip Šanchajaus gamyklos prastovos pirmadieniais–ketvirtadieniais paveikė pirmojo ketvirčio gamybą, tačiau kiekvieną savaitę ji pagamina maždaug 10000 Model 3 ir Y automobilių. Pramonės analitikai paprastai tikėjosi panašių rezultatų iš Tesla, todėl oficiali statistika galės reikšmingai paveikti bendrovės rezultatus, akcijų kaina po prekybos pradžios. Praėjusį ketvirtį Tesla oficialiai atidarė objektą Berlyno priemiestyje, panaši ceremonija Teksase turėtų įvykti balandžio 7 d. Daugeliui gamintojų uždarius esamas įmones, Tesla ir toliau atidaro naujas. Vienintelis dalykas, kurio įmonė negali išvengti, yra didėjančios produkcijos kainos, nes žaliavos brangsta, o tie patys traukos akumuliatoriai sudaro nemažą dalį automobilio savikainos.