Apple nėra vienintelė technologijų milžinė, šiais metais pristačiusi programą „Pataisyk patys”. Samsung ir iFixit rengiasi pradėti panašią programą, kurioje Galaxy įrenginių naudotojams Jungtinėse Amerikos Valstijose bus pateiktos instrukcijos ir atsarginės dalys savarankiškam remontui.

Pagal šią programą Galaxy išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių savininkai prireikus galės įsigyti atsarginių dalių savo įrenginiams ir pakeisti jas naudodami oficialias instrukcijas. Remiantis pranešimais, pradiniame etape bus parduodami įkrovimo prievadai, stiklo galinės plokštės, taip pat ekranai.
Pasak šaltinio, programos pradžioje gamintojas tieks atsargines dalis išmaniesiems telefonams Galaxy S20 ir Galaxy S21, taip pat planšetiniams kompiuteriams Galaxy Tab S7+. Tuo pačiu metu flagmanų Galaxy S22 Ultra savininkai negalės pataisyti savo prietaiso, jei atsiras toks poreikis. Vėliau Pietų Korėjos bendrovė ketina išplėsti prietaisų savarankiško remonto programą, kad apimtų daugiau modelių. Be to, sugedusios dalys vartotojai galės siųsti Samsung tolesniam perdirbimui.
Pietų Korėjos bendrovė mano, kad galimybė savarankiškai remontuoti prietaisus yra patogus ir ekologiškas būdas atkurti sugedusių įtaisų veikimą. Daroma prielaida, kad taisydami savo įrenginius vartotojai sukurs mažiau elektroninių šiukšlių. Be to, naująją Samsung programą tikrai palankiai įvertins remonto teisę turintys šalininkai.