Per 2022 m. žaidimų kūrėjų konferenciją AMD pasidalijo nauja informacija apie neseniai paskelbtą FidelityFX Super Resolution 2.0 mastelio keitimo technologiją. Gamintojas patvirtino, kad FSR 2.0 bus reiklesnis grafikos plokštei, palyginti su FSR 1.0, nes jis pagrįstas laiko, o ne erdvinio mastelio keitimo technologija. Nepaisant to, FSR 2.0 pasiūlys daug reikšmingų pranašumų.

Visų pirma buvo pažymėta, kad FSR 2.0 palaikys ne tik Radeon grafikos plokštes, bet ir NVIDIA greitintuvus. Palaikymas bus teikiama modeliams, pradedant nuo GeForce GTX 10 serijos. Tačiau aukštesnės kokybės FRS 2.0 veikimo būdams reikės GeForce RTX 20 serijos ir RTX 30 serijos grafikos plokščių. AMD taip pat patvirtino, kad mastelio keitimo technologiją FSR 2.0 palaikys žaidimų konsolės Xbox Series S ir X. Tačiau bendrovė nenurodė, kada tiksliai planuojama išleisti reikiamą Xbox GDK programinę įrangą, skirtą šiai funkcijai įgyvendinti konsolėse.

Kalbant apie FSR 2.0 mastelio keitimo režimus, yra keturi iš jų: Kokybė, Balansas, Našumas ir Maksimalus našumas. Bendrovė parodė skirtumus tarp režimų abiejose scenose šiose ekrano kopijose 4K raiška (kiekviena apie 20 MB):

FSR 2.0 grafikos našumas priklausys nuo pačios grafikos plokštės galios, taip pat nuo pasirinkto mastelio režimo.

Įdomu tai, kad AMD savo pristatymo metu taip pat paminėjo NVIDIA DLSS 2.0 mastelio keitimo technologiją. Pasak bendrovės, FSR 2.0 integravimas į žaidimus, kuriuos iš pradžių rėmė DLSS, užtruks mažiau nei tris dienas. Žaidimuose be NVIDIA DLSS 2.0 palaikymo AMD technologijai integruoti gali prireikti kelių savaičių.

AMD išleis FSR 2.0 kitą ketvirtį. Technologija bus platinama pagal atvirą licenciją ir bus prieinama visiems žaidimų kūrėjams. Bendrovė paskelbs mėginius, API ir reikiamus FSR 2.0 papildinius GPUOpen saugykloje.