Toyota užpatentavo technologiją, keičiančią automobilio vairo skersmenį.

Įmonės idėja nėra tokia, kad vartotojas gali reguliuoti vairo skersmenį pagal savo pageidavimus. Technologijos reikalingos kaip perspėjimo sistema.
Tiesą sakant, tai yra naujas lytėjimo grįžtamojo ryšio sistemos įgyvendinimas, tik vietoj vibracijos yra nedideli ratlankio storio pokyčiai. Taip, vairo skersmuo pasikeis tiesiog keičiant ratlankį, o tai savo ruožtu bus įgyvendinta per siurblį. Paprasčiau tariant, mašina, jei reikia, pripūs arba nupūs ratlankį.


Kam to reikia? Toyota mano, kad tai gali būti geras būdas pranešti vairuotojui, kai jis daro ką nors ne taip. Pavyzdžiui, jis persirikiuoja neįjungus posūkio signalo. Įmonės inžinieriai pagrįstai mano, kad šiuo metu turimos sistemos, kurios tokiose situacijose gali pasukti vairą į priešingą pusę (palyginti su tuo, kur vairuotojas jį pasuka), gali atitraukti žmogaus dėmesį. Ir situacijose, kai kelias yra labai slidus netgi sukurti pavojinga situaciją.
Žinoma, tai tik patentas, todėl, kaip įprasta tokiose situacijose, tai visai nėra faktas, kad tokia technologija pasirodys Toyota automobiliuose.