Analitinės bendrovės IDC ekspertai apskaičiavo, kad 2021 metais Indijoje buvo parduota 161 milijonas išmaniųjų telefonų. Nors rinka visus metus kentėjo nuo su pandemija susijusių problemų, pirmiau minėtas skaičius, palyginti su 2020 m., padidėjo 7 %. Ekspertai teigia, kad, viena vertus, atidėtos paklausos poveikis paveikė, kita vertus, ribotą tiekimą, dėl kurio antrąjį pusmetį sumažėjo pardavimo kanalų atsargos, nes paklausa padidėjo sezoniškai.

Ekspertai pažymi, kad 54% rinkos užėmė išmanieji telefonai vieno lusto sistemose MediaTek, prieš išmaniuosius telefonus vieno lusto sistemose Qualcomm. Vidutinė pardavimo kaina pasiekė 190 USD, o per metus padidėjo 15%. Premium segmento dalis, palyginti su 2020 m., padvigubėjo ir pasiekė 4%, daugiausia dėl padidėjusių Apple išmaniųjų telefonų pardavimų. Segmentas, kurio vertė buvo mažesnė nei 100 JAV dolerių, buvo vienintelis, kuris sumažėjo, palyginti su 2020 m.
Indijos išmaniųjų telefonų rinkos lyderė yra Xiaomi, tačiau per metus Kinijos bendrovės dalis sumažėjo nuo 27,4% iki 25,1%. Antroje vietoje – Samsung. Pietų Korėjos gamintojo dalis, palyginti su 2020 m., sumažėjo nuo 19,8% iki 17,4%. Trečiąją vietą užima Vivo, kurios dalis sumažėjo nuo 17,8% iki 15,6%. Į penketuką taip pat pateko Realme ir Oppo. Pirmojo dalis padidėjo nuo 12,8% iki 15,0%, o antroji beveik nepasikeitė ir yra 11,1%.