Microsoft padarė tai dar kartą! Technologijų milžinė plečia savo žaidimų imperiją su nauja studija. Šį kartą Redmond įsikūrusi bendrovė sumokės net 80 milijardų dolerių už Activision Blizzard.

Nors Microsoft dažniausiai siejama su Windows operacine sistema, neįmanoma nepastebėti jų buvimo žaidimų rinkoje. Šis tampa vis labiau pastebimas. Redmond milžinei jau seniai neužtenka Xbox konsolės pardavimų, bendrovė nori turėti studijas, kurios išleistų žaidimus specialiai savo platformai. Iki šiol išskirtiniai žaidimai buvo PlayStation prerogatyva, tačiau artimiausioje ateityje tai gali pasikeisti, ir būtent Microsoft platformoje pasirodys įdomesnių išskirtinių produktų.
2014 m. Microsoft įsigijo Mojang, populiaraus žaidimo Minecraft kūrėjus. Praėjusiais metais bendrovė investavo į Bethesda, kuri, be kita ko, turi ikoninę seriją Elder Scrolls and Fallout. Tačiau milžinui to vis dar nepakanka, o dabar ji investavo net 80 milijardų dolerių į Activision Blizzard pirkimą. Bendrovė sumokės 95 dolerius už kiekvieną įmonės akciją, kuri sukūrę tokius garsius žaidimus kaip Call of Duty arba Diablo. Microsoft tikisi, kad sandoris bus visiškai užbaigtas iki 2023 m. pabaigos.
Activision Blizzard įsigijimas yra ne tik didžiulis žingsnis link konsolės rinkos dominavimo, bet ir lemiamas žingsnis link metavisatos plėtros. Microsoft buvo viena iš pirmųjų kompanijų, kurios įvertino virtualios realybės vertę, ir visi požymiai rodo, kad ji bus pagrindinė Meta konkurentė kuriant savo žaidimų visatą. Virtualiame pasaulyje šiuo metu dominuoja žaidimų pramonė, ir labai įmanoma, kad Redmond milžinas eis šia kryptimi.
Activision Blizzard yra ne tik Call of Duty. Nedaug žmonių supranta, kad įmonė aktyviai veikia mobiliųjų žaidimų rinkoje ir turi teises į populiarius Candy Crash produktus.