Panasonic, pagrindinis Tesla baterijų tiekėjas, planuoja naudoti perdirbtas medžiagas, kurias tiekia startuolis Redwood Materials, kad galėtų gaminti naujus ličio jonų akumuliatorių elementus uždaru ciklu.
Redwood Materials, kurią įkūrė buvęs Tesla CTO Jeffrey Strobel ir kuri specializuojasi baterijų perdirbime, šiemet pradės tiekti perdirbtą vario foliją naujiems ličio jonų elementams į Gigafactory gamyklą Nevadoje.

Panasonic kasmet Gigafactory gamykloje pagamina apie 2 milijardus baterijų elementų. Per ateinančius dešimt metų bendrovė tikisi išaugti penkis kartus.
Tikimasi, kad senų baterijų perdirbimas padės Panasonic pasiekti tvarumą, nes gamyba 2020-aisiais auga.
Perdirbtos vario folijos naudojimas bus pirmasis uždaro ciklo gamybos procesas, kurio metu perdirbamos senos baterijos, išgaunamos naudingos medžiagos ir grąžinamos į tą pačią gamyklą. Taigi vario folija bus naudojama naujose Panasonic baterijose, kurios ilgainiui atsidurs naujose Tesla elektrinėse transporto priemonėse.
Redwood Materials yra įsikūrusi netoli Gigafactory Carson City, Nevada. Dirbdamas Tesloje Jeffrey Strobelis prisidėjo kuriant variklius automobilių gamintojui ir padėjo sukurti bei valdyti pačią Gigafactory – didžiausią akumuliatorių gamyklą JAV. 2019 m. jis paliko įmonę ir atidarę baterijų perdirbimo įmonę.
Redwood Materials verslo plėtrai jau surinko apie 800 mln. dolerių. Kadangi elektromobilių akumuliatorių ir brangių jų gamybai reikalingų komponentų paklausa ir toliau auga, 2021 m. rugsėjį bendrovė paskelbė apie planus iki 2025 m. investuoti daugiau nei 1 mlrd. dolerių.