Apple nusprendė perkelti savo reklamą į kitą lygį. Naujasis Apple Watch vaizdo įrašas sukėlė daug ginčų.
Apple nori, kad mes apie tai žinotume, nusipirkti laikrodį už daugiau nei 400€ yra gyvybės ir mirties klausimas, todėl buvo nuspręsta šiuos jausmus perteikti kaip naujausios šios programėlės reklamos dalį. Reklama pavadinta 911 (pagalbos numeris JAV) ir rodo pokalbius tarp operatorių ir žmonių, kurie avarijos metu sugebėjo susisiekti su 911, stovėdami ant mirties slenksčio.

Žinoma, visi trys skelbime rodomi atvejai turi laimingą pabaigą, tačiau Apple taip pat teigia, kad jei ne Apple Watch 7, šie žmonės būtų mirę vieni. Viena vertus, tokia reklama turi tam tikrą pagalbinį aspektą, tačiau, kita vertus, bendrovė tiesiog naudoja baimę ir taip įtikina mus pirkti laikrodį, kuris vieną dieną galimai gali išgelbėti mūsų gyvybes.
Verta paminėti, kad tai, ką Apple reklamuoja žemiau esančiame vaizdo įraše, yra… paprastas telefono skambutis. Tiesiog tai daroma su laikrodžiu, o ne su išmaniuoju telefonu, kurį ir taip visada nešiojamės kišenėse.